Tere kõigile minu blogi külastajatele 😀 No ei ole ma kusagile hukka saanud ega ära kadunud. Olen maal pagenduses ehk puhkusel. Net on mul siin närumast närum ja ei tea sedagi, kas see postitus läbi läheb või mitte. No ma vähemalt loodan. Redutan hetkel maal mere ääres ja naudin vee mõnusid. Ega siin kuumuses muud teha ka ole, kui end vette jahutama sättida. Ööd on meil kõige rängemad, kuna palavus ei lase magada. Ja on küll konditsioneer olemas, kui seda küsite. Probleem selles, et all on jahe ja üleval ikka saun, kuna see soe õhk ju üleval. All meil magamist ei ole 😦 Kuid otsime nüüd ventilaatori võimalust ja asendame selle enne, kui suisa otsa lõppeme.Käsitööd pole suurt teha saanud ja ega eriti jaksa kah. Külalisi ka ikka jagub ja nendega vaja kah tegeleda.Kuid mõne rea päevas hädaga pooleks ikka koon kah ja teen muud vajalikku.Täna panen teile siia siiski sokkid, mis said mehele kootud enne puhkusele asumist.Ja ega minust nüüd vist enne elumärki ole, kui augusti või koguni septembri lõpus. Selleks ajaks saab puhkus läbi ja pääsen tagasi tsivilisatsiooni :D. Teile kõigile suured kallid ja olge ikka tublid. Nüüd pöidlad pihku, et saaksin pildid siia laetud ja siis postitus teieni toimetatud 🙂