Tere kõigile blogisõpradele 🙂 On läinud kaua aega, kui ma pole siin toimetanud. Mis teha, tegemisi on nii palju olnud ja ei ole saanud suurt mahti. Sellele vaatamatta pole ma päris käed rüppes istunud. Tikkisin valmis 1 kleidi. Kleidi õmbles mulle sõbranna Anne-Ly ja tikimise paigutuses küsisin nõu Tiki Mari Tiinalt. Tema aitas mind natuke paigutusel ja ise panin ühteist puht uudishimust juurde. 🙂 Ja sedasi siis see tikkimine algust saigi. Kleit tegelikult valmis juba tükk aega ja kasutusel ka kenasti. Vot nende piltide tegemisega maadlesin kõige enam. Ei ole mul siis koduses mutiurus mingit valgust, et kauneid pilte teha. Väljas pole jälle ilusat kohta. Nagu paha siga sada viga kuid mingid pildid ma ikkagi valmis sain ja neist ma siis ka 2 välja valisin 🙂 Ja selline ta siis välja mel tuligi 😉 Veelkord aitäh kõigile, kes selle kleidi valmimisel mulle abiks olid 🙂

IMG_0673 IMG_0672