imageimage

Tere kõigile minu blogi külastajatele. Olen nii hõivatud olnud, et kogu blogimajandus lonkab ja seisab nukralt. Täna püüan seda viga parandada. Aeg on kuidagi nii käest libisenud ja miskit asist pole jõudnud eriti valmis saada. Luban, et uuel aastal pean end paremini üleval ja vähemalt 1 postituse kuus ikka aegsasti valmis saan. 🙂 . Juba ammu hakkasin Laurale tegema vesti kuna teine hakkab väikseks jääma. Elo emalt sain kauni mustri ja nii see tegemine lahti läks. Kuigi enne olin hunniku ka teisi mustreid valmis juba vaadanud. Tegemiseks oli aega vähe kuid selle natukese aega ma ikka näppasin teiste tegemiste kõrvalt ja täna jõulu esimesel pühal sain ma ta lõplikult valmis. Olen ise tulemusega rahul ja laps sammuti :). Ja nüüd soovin teile veel kord kaunist ja rahulukku jõuluaega.