Olen teinud uue aasta algul kohe maratoni. Ja nimelt põlvikute kudumises. Alustasin mehele kirjatud põlvikute tegemist ja mõtlesin, et teen tasa ja targu. Aga kuna homme juba talvisesse koju sõidan, siis tahtsin ühtäkki need enne ärasõitu valmis saada. Kuid teha ju ka teisi asju kodus enne ärasõitu. Nii ma siis 2,5 päevaga valmis vehkisin.Mustrit ma natuke vähendasin. Mees ei soovinud nii pikki põlvikuid, kui joonisel oli. Seega jätsin ühe osa tibatillukesi tärnikesi ära. Ja sedasi saime sobiliku pikkuse ja kõik muu ka. Oh sa raks, kus alles käed valutasid. Kuid ma olen nüüd mega õnnelik. 😀 Mees tuleb 24 talvisesse Eestisse ja siis on tal ka soojad põlvikud jalga panna 😉 Muidu külmub suisa ära teine. Aga nagu ikka pildistamisel on mul miinuseid rohkem, kui plusse. Sellele vaatamatta on mu mobla mind ikkagi hästi teeninud. Tahaks nii väga korralikku fotokat. Ehk ikka saan ka.