Tere! Ei teagi, kas Barbid on laste rõõm või hoopis emmede oma. Mõtlesin sellele pikalt ja leidsin, et küllap vist mõlema rõõm. Emmed on ju need, kes lastele rõõmu valmistavad. Ja meie lapsele kingiti Barbi. Ja ütle kuidas sa seda uut nukku hoiad ilma riieteta? Noh ega ta nüüd paljas ole, aga poest tulnud riided need ju sellised äbarikud. Otsustasin mina siis ka hakata sellele Barbile riideid tegema. Oi taevake, see ju nagu jalgrata leiutamine. Õpetused mis leidsin kõik regivärsi vormis ja sorry see mulle ei istu mitte. Kas skeem või ei miskit minu puhul. Selline ma juba olen. Ja hakkasin ma siis kuduma ja nuputama. Välja nuputasin kas teate. 😀 Ise meeletult õnnelik. Järgmine tuleb kindlasti parem, sest kui mõtlen veelgi ja lähtun esimese vigadest, siis arenemisruumi mul juba on. Kuid seda kõikke hiljem, kui olen jõudnud uute kleitide ja muude vidinateni 🙂 Seekordne Barbikleit siis selline.

IMG_0683