Tere kõigile ja luban hakata usinaks. Tõesti loodan, et suudan ka seda reaalselt olla. Kui eelmine kord kodus käisin, sai Miokaga Rootsi põimingut proovitud. Meeldis ja otsustasin siis tegutseda. Tegelikult olen ma segaduses, kuna ei tea kuidas on õigem oma tööd nimetada. Kas Rootsi põiming või hoopis Jugoslaavia tikand ning kolmas varjant on munkade tikand. Neid nimetusi olem ma selle tikandi juures leidnud. Igatahes olgu ta mis iganes ja müts maha kõikide maade ja tikkijate ees. Kaunis on ta igatahes. Miokaga algus tehtud ja uuesti Itaaliase reisitud jooksin läbi Mani di Fata käsitööpoe.Mida otsima läksin selle ka leidsin. Itaalias see ajakiri Filza nime all. ostsin kõik 3 raamatut, mis sain ja need olid ka viimased.Kuna mul koduses Eestis ootas 2 suurepärast öökappi linikut. Mõeldud tehtud ja kapis natuke tuhnitud, leidsin ka sobiva tüki kangast. ja seda oli nii täpselt, et millimeetrit ka üle ei jäänud teist. Tikkimine oli põnev ja pärast õmblesin ka pitsi linikule äärde, no seda õmblemise poolt ma pean veel harjutama. Kuid kindlasti ei jää need tegemised mul viimaseks. Seega aitäh kallis Külli, et mind jälle uue hullusega nakatanud oled. Ootan pikisilmi sinu uusi väljakutseid minule :). ja linikud ise tulid välja sellised.photo photo copy