Ahoi sõbrad 😀 Nagu näete ei ole ma kuigi tootlik käsitöös olnud. Olen siiani kodumaapinnal ja jooksen nagu turbo jänks mööda ilma ringi.Majas vaja pidevalt meestega arutleda ja mööda poode uurida, kus on mulle sobilikumad ahjud ja muud vajalik olemas. Ega sedasi seda käsitööd palju teha jõua. No ja sedasi saidki ainult 1 sokid see kuu meisterdatud. Kuigi salakudumise rätt on käsil ja kleidi tikkimine sammuti. Neist asjadest kuulete pikemalt, kui valmis olen saanud nende töödega.Ega seda vist see aasta jõua 😦 Vaja neljapäev Lauraga tagasi Milanosse sõita ja siis vaja valmistuda jõuludeks ja ei tea milleks veel. No ja 1 detsember hakkab ju igaaastane rahvusvaheline käsitöö mess peale, mis kestab terve nädala. No ja võite kindlad olla, et sealt ma küll ei puudu.:D Nüüd siis veel sokkidest. Kudusin 1,5 varrastel Mithgarieli taimedega värvitud lõngadest ja lapse uneajal. See rüblik ei anna mul mahti teha miskit, kui ärkvel on.Seega pean edaspidi spetsialiseeruma töödega tema uneajale, no ja enda omale kah natuke 😀 Teile aga kõigile kaunist novembri lõppu ja peatsete kohtumisteni.

 

