Tere kõigile sõpradele. Elutempo on olnud nii kiire, et siia pole kohe kuidagi jõudnud. Olen hetkel kodumaal puhkamas :D, kui seda sedasi võib nimetada. Kuigi ma ise seda eriti puhkuseks nimetada ei saa. Tööd ja tegemisi käed ja jalad täis. Ehk ikka saan enne ärasõitu nädalakese ikka lösutada ja puhata ka, ma ise arvan sedasi 😀 Kuid nüüd minu tegemiste juurde. Suvel käis mul külas Tiki Mari ja sai kõvasti tikkimist õpitud. No eks ma ikka olen enne tikkinud ju ka. Kuid ei ole ma seda enam suurt harrastanud ikka palju palju astaid. Ja ma olen tõeliselt rooste läinud. Ja nii ma siis alustasin algusest peale. Ja Tiinake muudkui õpetas ja õpetas. No küll oli ikka kannatlik naine 😀 Mina see eest muudkui harutasin ja harutasin. No ei tulnud mul ikka kohe nii nagu ma oleks tahtnud. Ja ega ei tule veel siiani perfektselt see töö. Kuigi hakkab tasapisi asi juba paranema. Harjutamine pidavat meistriks tegema, eks näis 🙂 Ja vähe sellest ma õppisin ka kotte õmblema, seega 2 kärbest 1 hoobiga. Tiinale suured tänud ja kui ma ikka päris aus olen siis 1 koti peal olev karikakar on ikka Tiina tehtud ja ülejäänud lilled minu pusitud. Arhailises tikandis kukuvad osad triibud otseti ja teised seliti kuigi peaksid olema sirged. Pole hullu ma teen ja harjutan edasi, küll ta siis ikka tuleb ka. See kott kus on kirjutatud meie pere nimi on ka Tiina kirjutatud ja mõni detail kah. Mulle oli ju pidevalt vaja ette näidata ja teha, et ma saaks aru. Seega on see 1 nimega kott ka Tiinaga kahasse tehtud. Kuid ribad õmblesin ma siiski ise Tiina juhendamisel. Ja üldse oli see üks ütlemata tore aeg, mis me koos veetsime ja käsitööd tegime. Aitäh Tiina sulle veelkord, et soostusid mind õpetama ja minuga nii palju vaeva nägema. 😀 Kotid ise tulid välja sellised.

   

