Tere! Täna siis natuke jälle juttu minu kaustikutest. Tahtsin kangesti proovida uusi tehnikaid ja tikkimises on neid ju hulgi. Tegin endale taas 2 uut paksu kaustikut. Ühel neist kasutasin linast riiet ja tegin oma elu esimese arhailise tikandi. No jah otsustatud ja tehtud. Et päris võsasee ei paneks uurisin Kerstilt natuke selle arhailisuse kohta maad kah. Ja nagu ikka uurisin ka eesti tikandite raamatut. Sinise värviga pain puusse mis puusse :D. Kersti tegi selgeks, et sealt värve vaadata ei tohi kohe kindlasti mitte, et need suisa valed. Minul hetkel need värvid polnudki olulised, et üks ühele vastaksid, kuna tegu ju ikkagi proovitööga. Veel tegin vea sellega, et kasutasin linast niiti tikkimisel, mis oli liiga jäme ja see jäi mind häirima. Mis teha, aga peenemat poes polnud kah. See selleks ja sedasi see katsetus tehtud sai ja mina jälle natuke targem ja nii mõnedki nipid kõrvataha pandud. 2 kaustik sai tehtud siis nii linast riiet kasutades, kui ka triibukangast kasutades. Lõngadeks kasutasin kunagisi akrüüli jäätmeid. Mulle meeldib see rokokoo rooside ilu kangesti. Proovisin ise kah teha ja noh valmis nad saidki. Üksjagu keeruline ja aeganõudev töö ta ju oli. Pole mul selles vallas kogemusi ja läks kuidagi aeglaselt teine edasi. Mitmel korral pidin isegi harutama sest need keerud kippusid natsa nihu minema 😀 Tikkisin ka lehed esimest korda ja kasutasin ka magevee pärleid, et natuke särtsu juurde saada. Mustri tegin vabakäega nagu juhtus. Ega ma miski mustri tegija ju ole ja lilledest ei tea ma kah muhvigi 😀 See eest lilled mulle meeldivad väga ja tahaks osata neid rohkem teha. Eks näis millal uue katsetuse käsile võtan 🙂 Praeguseks jäävad need kaustikud kindlasti viimasteks kuna nii palju uusi asju on mida kõikke tahaks proovida ja õppida. Ja üldiselt, eks aeg annab arutust mida ja kui palju 🙂 Teile kallid blogi külastajad soovin ma aga kaunist ja sooja kevadet.

  

