No nii, sain siis uue katsetusega maha. Kuidas nüüd siis öelda. Ega ma sellega rahule küll ei jäänud. Oli teine mul 1 katsetus ja omalkäel õppimine pole just alati kõige õnnestunum. Pärast muidugi harisin end kirjanduse lugemisega ja sain paljugi targemaks. Minu käevõru on tehtud vabas vormis ja kavadi kavandas mulle minu tütar. 😀 Lasin tal ka värvid valida ja hiljem leidsin, et oleks pidanud ise õigeaegselt natuke muutma seda kuid sellega jäin hiljaks. Sinisel oleks võinud kasutada erinevat varjundit ja oleks saanud rohkem mängida. Hetkel mind häirib see sinise rohkus. Samas tegin selle töö ne 9 seemnehelmestega ja ka see oli suht viga. Selle ma jagasin üsna kiiresti ära. Sellele vaatamatta tegin töö valmis ja järgmise teen 1 käevõru vigu arvestades. Kirjandust lugedes sai aru, et enamus on tehtud ikka nr 15 ja 11 helmestega. Ja ikka ja jälle tuleb tõdeda, et hea tulemuse saab siiski saavutada kõrgema kvaliteediga helmestest. Miyuki delica ja sead pead on vaieldamatult need, mida peaks kasutama. ümmargustest kasutatakse põhiliselt nr 3 ja 4 helmeid. Seega olen mina suisa lahmakatega oma töö teinud 😀 Pean kirjandust veel natuke tudeerima, enne kui uue töö käsile võtan, sest ei tahaks 2 korda puusse kindlasti mitte panna. Ja veel 1 asi mida panin tähele. Kasutasin superatac liimi, kui liimisin nahka ja vilti. See liim ei sobi kohe kindlasti mitte. Teeb töö suht kõvaks äärtest ja pärast viimast rida pärleid õmmeldes võid end ogaraks torkida. Tegin jämeda nõelaga suisa auke ette osades kohtades. Ka siin pean leidma mingi muu mooduse. Lõpp kokkuvõttes võib öelda, et vigadest õpitakse, nii ka mina. 😀 Vaatame, mis järgmine kord saab. Praegused pildid aga siis siin.

 

