Täna tahan rääkida loo oma tütre rätikust. Karolinal tuli soov omada oma isiklikku  kootud rätikut. Mõeldud tehtud. Rääkisin Heilile, et vot selline lugu, et laps tahab rätti saada. Ja kas tal oleks mingit mustrit mulle pakkuda. Tema tubli ja usin naine tuli välja hiilgava ideega. Teeme parem Karolinale oma mustri ja rätt saab ka samas tema nime. Mõeldud tehtud ja nii saingi ma kribinal krabinal endale uhke mustri. Heilil tuleb mustreid nagu Vändrast saelaudu vuh ja vuh.:D Kudusin ma seda rätti ikka kaua. No ei saanud ma seda suure hooga teha. Küll oli lapsega sehkendamist, küll kolimine ja jõulukinkide tegemine. Siis jälle laps haige ja muud sada häda. Lõpuks nüüd sain teise valmis punnitatud. Lõpuks ka veel Yllepi mehe Teedu salliraamil ka venitatud. Siinkohal veelkord aitäh Teedule selle kuldaväärt raami eest, mis säästab aega ja närve 😀 Heilile aitäh kauni mustri eest. Igatahes laps on rahul ja mina kah.

     

