Tere kõigile ja kaunist advendiaega.:D Kaugel need jõuludki enam on, vaid mõningad pikemad päevad ja ongi kohal.Minul jällegi nii kiire, et tiri või end tükkideks. Olen nüüd otsaga tagasi linnas. Ja teate, siin tegemist rohkem, kui ma sooviks. Näputööks jääb suht vähe aega. Lauraga käisime mööda arste, küll kontrollis ja kaitsesüste saamas. Hea on see, et temaga kõik ikka korras. Kuna peale sündi olime maal, siis tuli ka linna talle oma voodid ja elamine muretseda. Seega jälle päevake paar läinud mööda poode joostes ning temale elu mugavaks seadmisega. Kuid oh häda korter osutus liiga pisikeseks. 😦 Nüüd hakkame 18 kolima uhkesse ja suuremasse korterisse. Jälle päevad lähevad ja näputööd tuleb teha, kui mahti antakse. Laurake ka vajab ju oma osa päevast ja sedasi päevad otsa saavadki.:D Kuid jõuluks oleme uues suuremas kodus ja saame ka rahulikult hinge tõmmata. Nende suurte sagimiste kõrvalt olen teinud natuke silmusemärkijaid ja tegin ka kaelakee. 1 veel pooleli ja ei ta ehk saan selle ka valmis kuidagi.:D Kuid noh vaadake ise, sellised need tulid. Ma pean ju päkapikulasse oma panuse tegema, olen neile päkadele oma sõna andnud 😉

    

