Ahoi kuulerite meistrid 😀 No ma panen ka oma hädiste kuulesritega märke maha. No küll mina üritan ja üritan, aga vot ei ole ma tulemusega veel rahul. Kõigepealt suured tänud ja veelgi suuremad kallid le_li sinule. Oma 1 kuuli tegin ma sinult saadud varrastega 1,5 No ja ikka tuli paras lahmaatum :). Teised tegin väiksema silmade arvuga ja tulid väiksemad. Minu triibuline kuul on ikka na vigane, et oi, oi, oi. Triibud kuidagi na kiina kääna nagu talvine suusarada. Värve mul ei olnud kärtse võtta ja kasutasin Mithgarieli taimedega värvitud lõngu, oma maavillasega. Noh ja et seda särtsu juurde saada, selleks kasutasin pärleid. Triibuline on tehtud mingist x lõngadest. Ja kududa polnud eriti mugav. Aga kasutasin seda mis hetkel oli.Pikisilmi ootan ma muidugi oma kuulerite raamatut. On teine otsaga Eestis ja küll varsti minu juurde ka jõuab 😀 Ja selleks ajaks peab asi käpas olema ja siis alles kuulerdamiseks peaks minema. Selle aja peale on ka värvilised lõngad kohal ja muudkui anna hoogu 😀 Aga ei lobise enam pikemalt, vaid siin on pildid. esimese satsi esimesed 3

   

