Tere blogi külastajad. Täna tahan ma teile näidata rätikut, mis valmis minu õpetajale 84 aastaseks sünnipäevaks. Lõngaks Haapsalu salli sirelililla lõng hobipunktist. Tahtsin kangesti seda lõnga proovida. Muster pärineb Heili varasalvest nagu ikka. Siinkohal teeks ka kohe reklaami. Hayley kodulehel on selline koht nagu Disainipank. Sinna pääsete aadressilt:

http://hayleypitsid.blogspot.com/p/minu-disainipank.html

. Sealt saab endale osta mustri, mis on väga mõistliku hinnaga.Uskuge need mustrid on seda hinda väärt. Ja siis seda kududa kingituseks või hoopis endale meelehead teha ja kanda.Mina seekord tegin kingituse õpetajale 😀 Mustris jätsin lõpus osa vhelt ära, kuna kasutasin vardaid 2,5 ja mul oleks see rätt na suureks läinud. Vaene õpetaja oleks end sinna sisse suisa rullida siis saanud :D.Momendil käib mul juba uus räti kudumine ja valmistun vaikselt jõuludeks. Ja samas on mitu muudki kudumist samaaegselt käsil. Ma ka nagu hunt Kriimsilm, kel 9 ametit ja 10 vist nälg 😀 Aga mis siis ikka, ei lobise vaid näitan pilte. Seekord ilma modellita :S

  

