Tervitused taas kõigile blogi külastajatele. Aeg see läheb linnulennul ja ma hakkan ajahätta jääma. Vot see pole hea. Täna panen siia kirja, mis on Vendemia. Vendemia Itaalia keeles tähendab veini tegu. Nagu ikka on see üks parasjagu kiire aeg ja tegemist oi kui palju. Töö käib ikka talgute korras, sest kes see üksi seda ikka teha jõuaks. Mina see aasta olin lapsega kodus ja mägedesse viinamarju kprjama ei jõudnud. See eest saan ma panna kirja kõik selle, mis teie siit lugeda saate. Külla olid selleks puhuks ka kutsutud kallid Eestimaa külalised, et nad saaks ka omal nahal tunda sedasorti imelist tööd 😀 Tavaliselt tänapäeval tuuakse mägedest viinamarjad kastidega rongiga alla. Noh saate isegi aru kaasaegne värk noh. Kuid seekord oli rong katki läinud ja meie Eesti inimesed said seda tööd palju rängemalt tunda. Noh eks ikka nagu ennemuiste 😀 Kast selga ja hakka aga astuma. Pean siinkoal koh mainima, et tee on väga kitsas ja raske. Laiust umbes 40 kuni 50cm. Ja kast seljas, mis kaalub ise kusagil alates 15-25kg.Arvestage nüüd ise kui sellise koormaga pead mägedes edasi tagasi 20 korda ja rohkem kõndima. Ega ma vist ei tahaks küll, kui aus olla. Päris hea, et lapsega kodus olin 😀 Kui viinamarjad koju tassitud, siis läheb selleks suureks tööks alles lahti. Kuigi jah see siiski juba 2 pool tööst. Hakkab viinamarjade puhastamine ja purustamine. See käib kõik käsitsi ja ka pressimine. Kui see kõik tehtud pannakse protsess käima. Ja siis hakkab veini puhastamine ja analüüside laborisse viimine. Meie saime tänu heale saagile see aasta üle 400 liitri veini. Seega jagub omale perele ja sõpradele jaotamiseks kah 😀 Ühel pildil kenasti ka näha kuidas veini, mis olnud suures veinipudelis parasjagu pudelitesse villitakse.See veel eelmise aasta vein. Uuele veinile vaja nõud tühjaks teha 😉 Aga nüüd mõned pildid teile, et seda minu segast juttu paremini mõista.:D

    

