Tere kallid blogi külastajad. Täna esitlen teile taas 1 rätikut. Autoriks on sellele rätikule Heili Siibe ja lnga saatis sammuti Heili mulle Eestist. Teostajaks seekord mina.:D Heili valvsa pilgu all õpin ma tasapisi neid rätikuid meisterdama. Teen seda just nii nagu Laura laseb.Teha tahaks ju rohkem kuid ka muud majapidamistoimetused vajavad tegemist. Kuigi neid mulle eriti teha ei meeldi 😀 Ma meelsamini istuks hommikust õhtuni oma näputööde kallal ja meisterdaks. Aga noh, küll see aeg ka taas tuleb :DVeel tahan ma oma blogis juhtida tähelepanu Heili kodulehele, mis on ääretult põnev jälgida. Sinna ilmub üha uusi vahvaid rätikuid ja vaatamist väärivad nad kõik.Minu kodulehelt leiate sinna lingi, kui vaatate paremale. Hayley pitsrätikud.Head piilumist kõigile 😀 Minu töö aga valmis seekord sellisena 😀 Rätik nimega Margitha ja looja Hayley.

     

