No nii viimasest postitusest nädal möödas ja panen uue taas välja. Seekord minu elu 1 kootud laste papud 😀 Kiitma ja tänama pean ma Tiiat, kes mulle õpetas kuidas neid papusid teha. Tulemusega jäin ma igati rahule ja kerge oli neid teha kah. Sedasi saigi laps endale kaunid valged papud ;). Kuid kasutame neid praegu suht vähe kuna ilmad ikka väga soojad. Kisub lausa 40 see soe ja ega siis neid ju jalga pane. 🙂 Aga vähemalt mul asi selge, kui läheb uute ja suuremate tegemiseks. Aga siin pildid ja nende piltide tegemine polnud sugugi kerge. Panin ikka korralikult ka omanikule papud jalga ja hakaku emmele modelliks. Kuid see modell tegi minuga pigem nalja, kui koostööd. Hakkasin mina pilti tegema, kui temal jalad hopsti üleval ja ei miskit pilti.Jändasin ikka kenakese aja, enne kui asised pildid enamvähem sain 😀 Ja siin nad nüüd on 😉

 

