Tere! Täna on 14 august ja Laurakene sai 3 kuuseks. Tema areng on olnud põnev ja jälgin seda lausa mõnuga 😀 Oleme tänaseks minu mõõtmiste peale 60cm pikused ja kaalume 4. 650 meie kaalu järele. Kuid ega seda meie kaalu nüüd päris tõepähe võtta saa 😀 Näiteks 1 päeval kaalume me rohkem ja teisel juba tunduvalt vähem. Peale vanni 100g vähem või siis 30g rohkem. Tuleb välja, et vannis joome ka vett 30 g ulatuses või kaotame kaalust 100g. Ühesõnaga on kaal meil äraarvamatu ja seda me väga tõsiselt ei võta. Kuid mõõdulinti usaldame me küll ja pikkus on kindel mis meil mitte ei kõigu ja õigeid numberid näitab. 😀 Sammuti keerame me end juba kõhuli nagu naksti. Seda hakkasime tegema, kui olime 2 kuu ja 1 nädala vanused. Jalgadel seisame ka ja paneks jooksu, kui vaid saaks. Ainult emme va paha tegelane ei lase jalgel olla kuna kere nende jalakeste jaoks veel natuke liiga raske. Las veel ootab 😀 Jutustame sammuti nii, et pole otsa ega äärt. Emme ja issi on ainult need, kes mufigi aru ei saa. Ja nüüd panen siia mõned pildid, et oleks näha kuidas me sirgume. 1 pildil on meil Laura kus trumpas oma kavalusega emme üle 😀 Ma topin talle luti suhu, kui ta oma sõrmi kurku ajab ja end pool oimetuks jälle üritab öökida. Kuid ega ta ka loll ole ja kavaldas mu lutiga üle ja pani ikka 4 sõrme suhu ja kurku. Samas lutti käest ära panematta. Sai ka tehtud pilt 1 suurema õega 😀 Ma ise mega rahul pildiga. Kuid selle naeratuse kättesaamiseks pidim ma ikka tõeliselt pingutama ja paras ports aega igasugu nägusid tegema. Kuid kätte ma nende õekeste naeratuse siiski sain 😀 Ja nüüd siis pildid 😉

   

