Tere. 😀 Kõik teevad kauneid paeltikandeid ja nii otsustasin ka mina seda proovida. Eks ta ikka parasjagu raske oli ja vist ei kasutanud ma ka päris õigeid paelu, ma arvan. Paelad olid suht jäigad ja seepärast ka üsna raske oli lehti ja lilli teha. Kuid sellele vaatamata ma ikka ära katsetasin ja rahule jäin 😀 Meil Milanos on tore pood Kanetta, kuskohast saab igasugu põnevaid asju ja poolfabrikaate, nagu mina neid nimetan. Seekord on ostetud Laurale väikesed rätikud ja need on sellise väga toreda riidest kastikese sees, kui nii on õige öelda. Küljed on sellel tehtud peenest jutest ja sinna saad siis tikkida ükskõik millises tehnikas ja mida iganes. Mina otsustasin oma hädise katsetuse selle peal korda saata 😀 Ja välja tuli ta selline. Oleks võinud ju parem olla, aga vot ei ole 😀 Kui järgmine kord seda tööd tegema hakkan, siis valin paelu palju hoolikamalt ja pehmemad.

 

