Tere taas 😀 Nagu näete olen saanud taas uue tekiga maha. Seekordne tekk on 95% niidi ja nõelaga nikerdamist. Masinaga on ainult õmmeldud ääre värvid ja kant. Kinnitatud on see kant aga käsitsi. Pean ütlema, et see oli üks väga mahukas ja suht raske tegemine. Ja ääretult palav sammuti 😀 Terve tekk on tepitud käsitsi ja kant kinnitatud ka käsitsi. Mõni võib öelda, et mis see siis ära ei ole, aga on ikka küll. Ja raskeks tegi asja see, et see vatiin seal vahel on hästi paks. Seepärast ka teppimine oli suht vaevaline. Aga noh jonni ma ka ei jätnud ja lõpptulemusega olen väga rahul. Selles suure teppimisega olid ikka sõrmed suht purud, kui aus olla 😀 Kujutan ette kuidas vanasti vanaemad kodus oma tekke teppisid. Ega see neil kerge ei olnud. Mina teen nüüd oma tekkidega väikese pausi. Aga need ei jää kindlasti mitte minu viimasteks tekkideks. Neid tuleb mingi aeg kohe hulgaliselt juurde. 😀

