No nii siin ta sis on, minu elu tõeline suurtöö 😀 Sain maha siis lapitekiga. Kõik sai alguse tegelikult minu vennanaisest Anust, kes mulle kui duellandile kinda viskas. Minu kadunud vanaema oli 1 ääretult andekas naine ja võrratu käsitöö tegija. Mina ei anna talle isegi ligilähedale. Tegi tema oma elus neid lapitekke ka üksjagu. Mäletan kuidas mina talle neid pisikese plikana papist sablooniga lapikesi pidin lõikama 😀 Ärge arvake, et see töö mulle nii väga meeldis, sugugi mitte. No ja nüüd, kui vanaema enam palju aastaid pole ja Anuga juttu tuli neist tekkidest, siis ta teatas, et tal need täitsa olemas. Ja tehku ma järele nagu vanaema. Eks minus siis see trots tekkis ja ma mõtlesin, et ega ma oma kallile vanaemale alla jää vähemalt siin mitte. Ja otsustasin tema mälestuseks ja suurest lugupidamisest kasvõi natukenegi tema vääriline olla. Ja hakkasingi ma siis seda tekki tegema. Tekil on ka nimi ja see on sõbra tekk. See tekk koosneb 9 käsitsi aplikatsioonidega tehtud plokist ja siis ülejäänu on juba lapitamine. Muster on 1 Ameerika ajakirjast võetud. Panen siin iga pildi juurde ka tähenduse, et oleks paremini arusaadav kõigile. Ja kui kellelgi peaks olema soov seda tekki teha andke teada. Võin paljundada neid ploke ja saata asjahuvilistele järeleproovimiseks 😀 Seniks aga kõikke ilusat ja ma pean ka oma 2 teki valmis tegema mis toolipeal oma järge ootab. Kuid sellest järgmisel korral 😉

Plokk 1 vihmase ilma sõbrad.

Plokk 2 Kingapoes sisseoste tegemas .  Plokk 3 Sulelised sõbrad. Plokk 4 Minu sõbrad on inglid. Plokk 5 Uks sõprusesse. Plokk 6 Vanad sõbrad. Muretsedes uusi sõpru ära unusta vanu. Plokk7 Lendavad Inglid. Plokk 8 Soojad südamed. Ja plokk 9 Kannab mine abielu. 😀 Ja lõpkokkuvõttes näeb tekk välja selline.  Veel tahan lisada, et andke andeks kuna pildid on nad segi kuid ma ei oska neid paremini paigutada kahjuks. Ja piltide kvaliteet ei kannata üldse kriitikat. Mis teed, kui oled võhik 😀

