Tere kõigile minu blogi külastajatele. Täna tahan ma tutvustada teile oma uut sõpra. Ja selleks on õmblusmasin Janome DC4030. Pean ütlema, et väga truu ja hea sõber 😀 Tegin selle sõbra abiga endale 1 asise kotikese vannituppa. Algaja asi, ega kõik ju nii libedalt kohe lähe. Selle kotikese tegemises tahan ma kiita ja olen tänulik sellisele kenale daamile, kui Stefania. Tema peab poekest ja teeb seal ka koolitusi õmbluse alal. No ja sedasi ma seal siis õppimas käin 😀 Seltskond on tore ja aeg läheb kiirelt. Kasutame seal põhiliselt ameerika kangaid. Ja neid seepärast, et harrastatakse seal enamusjaolt lapitehnikat ja aplikatsioonide õmblemist. Olen sellest kõigest jumala sillas. Praegu on mul 1 suur töö pooleli kuid sellest pikemalt, kui see valmis saab. Loodan märtsi lõpuks sellega maha saada. Kuigi uued mõtted juba uue töö juures. 😀 Aga nüüd minu kotike ja sõbra pilt kah. 😉

