Tere kõigile blogi külastajatele. Seekord on vist vaja abi minu kooma tõu tuvastamisel :D. Kõigepealt suured tänud Kesonile, kes mulle saatis Kiri Kari raamatu. On ikka põnev raamat ja soovitan seda soojalt ka teistele huvilistele, kellel lapsed kodus olemas. No hakkasin ma siis ka tegema selle raamatu järgi looma. Oi kui naljaks see oli. Omameelest alustasin sea tegemist. Aga poolepealt vaatasin, et see ei ole teps mitte ei sea ega põrsa moodi. Ja siis tegingi lihtsalt tunde ajel midagi. Küll ma alles nuputasin, et keda ma siiski teen? Ja ei tea ma siiani, kes ta mul on õieti. Aga loom on ta kindlasti. 😀 Seega kõik nüüd minu loomale palun siis tõugu ja nime andma. Ehk kambapeale saame selgeks, millisesse lomaliiki ma teda saaks liigitada. Ja seda ütlen ka, et viimaseks loomaks ta mu karjas küll ei jää. Neid teen ma mingi aeg veel kuid ei tea veel täpselt millal. Tegemisi palju ja lastel sünnipäevad tulekul. Vaja hakata neile kingitusi tegema ja mõtlema, mis neile üldse teha. Seniks kõikke kaunist ja peatse kohtumiseni.

