Tere taas kõigile. 😀 No nii olen mina neid teiste satsisalle vaadanud ja vaadanud. Oi kui kenakesed ja tahtsin ka proovida. Kuid oh häda mul lõng selleks puudus ja ei osanud teist otsida ka kusagilt. Reedeti on meil turg ja käin seal alati ühe onu juures lõnga piilumas 😀 Ei tea ju kunagi millal miskit näkkab 😉 Ja seekord mul näkkas. Vaatasin, et seal sarnane lõng mida kasutatakse nende uhkete sallide kudumiseks. Tokkis 50g ja mina siis kohe ka ostma, et proovida. Video, mille õpetust ma kasutasin oli kellegi  blogis kuid ei mäletanud kus. Otsustasin selle ülesse otsida. Lõng ostetud ja ostsin 100g. Ehk tuleb miskit välja 😀  Lõng käes ise õnnelik ja hakkasin isetegijas seda videot otsima ja leidsin. Kuid häbi tunnistada ei ole meeles, kelle blogis see oli. Hakkasin pusima. Taevake küll see oli alles raske. Ma arvasin, et ei mina sellega hakkama saa kuid jonni ka ei jätnud. Tasa ja targu hakkasid käed harjuma ja kudumine hakkas edenema. Sedasi valmiski minu uhke satsisall. Ja kuna satsisall selline omapärane sai, siis tegin ka juurde 2 ainukesest fimopallist lumememme kõrvakad 😀 Ja sedasi saidki 2 omanäolist asja valmis.

Panen siia ka selle video mida ma kasutasin selle salli kudumisel. Ehk on kellelgi sellest abi. Igaljuhul tänud sellele, kes selle video on teinud ja ülesse pannud. Nimeks tal Ondase sall. http://www.youtube.com/watch?v=6tZ1w96cf6Y.  Ja samas ka Katja Ondase enda õpetus.Pdf failina

10241157235708

