Tere taas kõigile. Sain siis ka oma elu esimese pääsusabaga maha. Ja olen tulemusega väga rahul. Ennekõikke ikka ja jälle aitähh Heilile, kes jätkuvalt mulle mustreid ümber kohandab. Kõik minu rätikud saavad alguse 5 silmast ja sedasi edasi.  Algul oli mul suisa hirm, et ma ei saa hakkama kuid punnitasin ikkagi valmis 😀 Ja tulemusega ise ka õnneks rahul. Ma ei saa ju oma õpetajale häbi teha 😀 Plaanisin puhata ja ei olnud sugugi kindel, et üldse miskit teha jõuan, aga võta näpust. Uus rätik juba varrastel hakkamas kuid millal valmib ise ka veel ei tea. Praegu teen ka sokke. Kui käin külapeal lobisemas, siis sokki kududes võid suud liigutada ja 10 kaarde vaadata. Pole ju mustri jälgimist, mis segi võiks minna. Ja eks ma vaikselt nikerdan ka teisi tegemisi 😉 Kuid neist teistest alles siis, kui juba näidata ka miskit on. Praegu aga pääsusaba pildid teile vaatamiseks.

  

