Tere taas. Nagu juba pealkirjast aru saada, olen mina jätkuvalt kõrvarõngaid meisterdamas. Kuid sellega teen ka väikese pausi. Mul kuidagi sai natukeseks isu täis nende tegemistest :DPole teisi ollagi kuid kus võtab alles nende nikaedamine aega. 10 paari kõrvakatele kulub peaaegu, et päev ära. Otsi 1 ja teist ja siis hakka naid vidinaid kokku klopsima 😀 Aga lõpptulemusega olen ma loomulikult väga rahul. Ja ma arvan, et see on peamine. Arvan, et nüüd teen endale käsitööga ka väikese puhuse. See ei tähenda, et ma üldse miskit ei teeks, teen ikka. Kuid mida ja kus, selle jätan saatuse otsustada. Võibolla ühinen mõne sõbranna ja tema teadmiste ja tegemistega. Oleks ju põnev ka vahelduseks miskit muud teha ja õppida. Eks näis palju ma jõuan. Soovid ja unelmad alati suuremad kui teostus ja võimalused. 😀

         

