On alanud uus kuu ja minagi rühin oma tegemistega edasi. Mine tea, millal see laiskus jälle murrab ja siis ei tule miskit tehtud. Tänagi olin täitsa tegus tüdruk. Samas aga vaatan oma triikimata pesuhunnikut ja oi laisk mis laisk. Pole seda tegusat tüdrukut enam kusagil. Aga sellest linikust siis. See mul esimene lõimest heegeldatud linik ja ka viimane. Ei ole seda just mugav heegeldada selline jäine, paras jurakas teine. Aga kuna seda sattus siiski kodus olema ja midagi tuli ju proovida. Vaipu ma ei koo telgedel, seega tuli katsetada. Loomulikult oli mul seda lõime kodus ikka südamest. 🙂 Lõpuks andsin kõik kogu kupatuse vennanaisele. Tema selline tegus tükk, kes teeb telgedel ka imet. Ta üldse andekuse tipp meil. Ideed ja asjad tulevad, kui muuseas. Lausa vaata ja imesta. Mis mulle ei kõlba, see talle küll ja jälle muud kui teeb. No vot mina ei oska kohe sedasi. Aga minu linik siis seekord selline.

